Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Monica Garbeklint - 18 augusti 2008 23:26

Ja, det är väl bara att erkänna att jag klivit in i "stödstrumpe-åldern".... :-D
Tack vare dom så har foten fungerat relativt bra under förra veckans turer på fjället. Ingen svullnad men en blandad känsla av värme och isande känsla i ankeln emellanåt. För att citera Terje Stokkebekk när jag beklagade mig för honom att jag varit tvungen att köpa dessa osexiga strumpor: "Tror du att du kan ha dom UNDER stay ups kanske...???"  :-D


I morgon är det i vart fall dags att stega ut på fjället igen för inventering utav fler områden. Hundbeståndet har fördubblats idag och nu har jag förutom Party & Cobra även pointertiken Sola och es hanen Uno på träning. Ska starta Uno i UK och Party i AK i Meråker på fredag.


Under förra veckans inventering var inte riptillgången inte så stor. Hade björn i marken på onsdagen. Hörde hur det mullrade till rejält i marken och jag trodde först att Party skrämt iväg en renflock, men sen såg jag ryggen och rumpan på björnen när det försvann genom buskarna och över en lite myr.



Jag blir nu troligtvis till fjälls tom den 31 augusti. Vill önska er alla en fin jaktpremiär 2008!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards